Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

wtorek, stycznia 02, 2007

Znalazłem buty

Tak właśnie. Pantofle damskie, sztuk dwie. Poza tym zostało sporo grzańca i wódki więc trzeba by pomyśleć o jakimś afterku.Nie wiem jeszcze tylko kto mi krzesło połamał ale śledztwo jest w toku;) Raz jeszcze dziękuję wsszystkim za przybycie, mam nadzieję że wszyscy dobrze się bawili. Do następnego razu.
Lepsiejszego nowego roku wszystkim życzę!!!

Komentarze (5):

  • 02 stycznia, 2007 15:06 , Blogger dorothea pisze...

    Wojtku mój drogi, pantofle są poniekąd moje, gdyż zostawiła je tam Renata, więc odbiorę je w możliwie szybkim czasie. a najlepiej na afterku jeśli będzie niedługo ;P pozdrawiam! D.

     
  • 03 stycznia, 2007 00:29 , Blogger Marta pisze...

    Drugie pantofle, całkiem nie poniekąd, są moje :) To ja dziękuję za zabawę i nie ukrywam, że mam ogromną ochotę na grzańca. Co więcej, jestem wdzięczna, że nigdy nie będę już miała wątpliwości kim jest Karol Szeplewicz-przyjaciel Roberta ;>

     
  • 03 stycznia, 2007 20:35 , Blogger VVojtek pisze...

    hmm. nie rozumiem. A kim jest???albo kim miał być??

     
  • 05 stycznia, 2007 14:33 , Blogger Marta pisze...

    Karolem Szeplewiczem-przyjacielem Roberta:P

     
  • 05 stycznia, 2007 14:34 , Blogger Marta pisze...

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna