Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

poniedziałek, grudnia 18, 2006

Jednak przeprowadzka...

Zdecydowalismy, ze jednak wynosimy sie stamtad:( Stwierdzilismy, ze juz nie jest zbyt przyjemnie i w dodatku, w naszym pokoju jest strasznie zimno, a jeszcze temperatura nie spada znacznie ponizej zera! I ciagle jest problem z Internetem...
Zaczynamy czegos szukac. Jesli ktos z Waszych znajomych mialby do wynajecia jakis pokoj dwuosobowy lub szukal sam pokoju, dajcie znac-bedziemy bardzo wdzieczni.

I mam pytanie: czy robimy jakas mala, skromna Wigilie przed Swietami(lub po), tak, zeby podzielic sie chociaz oplatkiem? Wiem, ze u kazdego jest cienko z czasem bo tak dziwnie sie w tym roku kalendarzowo ulozylo, ale moze uda sie cos zrobic?

Komentarze (9):

  • 18 grudnia, 2006 16:25 , Blogger Lucy pisze...

    Ja jestem jak najbaardziej za spotkaniem - może już w Socho?? Opcje są 2 chyba - piątek-sobota przed Wigilią albo tydzień przed Sylwestrem - np. czwartek. CO wybieracie? Ja referowałabym czwartek, ale się do większości podporządkuję. Wypowiadajcie się!

     
  • 19 grudnia, 2006 09:44 , Blogger malinowe pisze...

    minusów spotkania przed wigilią jest chyba kilka, takie mam wrażenie, ale wolałabym jednak, żeby spotkanie odbyło się PRZED, bo od drugiego dnia świąt jestem w Milanówku i jeśli w ogóle wrócę do rzeczywistości to dopiero w Sylwestra. Proponuję spotkanie w naszym mieszkaniu, bo mamy dużo stołów i nadal są osoby, które nie były u nas na herbacie. Poza tym- STARÓWKA blisko, zawsze można iść pod choinkę na Zamkowym i te sprawy. Ale to musiałoby być jutro... to co- szybka akcja?

     
  • 19 grudnia, 2006 14:00 , Blogger Marta pisze...

    ja jestem za szybką srodową akcją,choc ja moge byc dopiero po zajęciach czyli coś obkolo 21.30,ale dla mnie może być też w Socho i lepiej w piątek niż w sobotę np.po18.00

     
  • 19 grudnia, 2006 20:35 , Blogger Jola pisze...

    Podzielenie się opłatkiem uważam za bardzo dobry pomysł! Ale wolałabym w Sochaczewie... :) w pt lub sobotę przed Świętami.
    Agato, Sylwku! Mam nadzieję, że uda Wam się szybko coś znaleźć! :*

     
  • 19 grudnia, 2006 22:50 , Blogger VVojtek pisze...

    jeśli szukacie mieszkania, to dwie koleżanki z gimnazjum też aktualnie zostały bez lokum. MOzecie więc szukać czegoś na 4 osoby, na pewno chętnie z wami zamieszkają. Jak będę z kimś z domu rozmawiał, wezmę na nie namiary i wam wyślę jakoś.
    pzdr

     
  • 20 grudnia, 2006 15:30 , Blogger Sylwester pisze...

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

     
  • 20 grudnia, 2006 16:11 , Blogger Sylwester pisze...

    1.Wojtek bedziemy wdzieczni-latwiej znalezc mieszkanie niz pokoj,

    2.Arleta-nie rozumiem.

    3. co z Wigilia? Niech ktos wezmie sprawe w swoje rece i powie a reszta sie dostosuje. I wezcie pod uwage Arlete, bo nam jakis fagot w aorte chce wbic, chyba:) Jesli po Świetach - mogloby byc u mnie-posprzatam, albo tradycyjnie 77. I troche konkretniej bo tak sie wszyscy czaimy jak czajniki. W sobote, przynajmniej u mnie (pewnie u wszystkich) w domu pewnie bedzie co robic. Piatek? Ja juz nie wiem co mozna wymyslec. Moze w Sylwestra, ale tez nie wszyscy beda..

     
  • 21 grudnia, 2006 15:21 , Blogger Sylwester pisze...

    wynika z tego Arleto, ze jestescie z Klaudia najwiekszymi leniami i nie ma sie z czego cieszyc, Wy... Obiboki!

     
  • 21 grudnia, 2006 20:04 , Blogger Jola pisze...

    All right. Zatem jestem potencjalnie za środą, może u mnie? Tylko od razu uprzedzam, że nie mam opłatka, więc jeśli ktoś miałby w nadmiarze...:)
    *Odbiór*

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna