Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

czwartek, grudnia 14, 2006

Qblos żyje i ma sie dobrze :), ba nawet w nowy squadowniowy trend sie wpisze :P

Witam Was drogie Koleżanki i Koledzy,

jako, że zauważyłem nowy trend na squadowni, postanowiłem podążyć za moda i tez się poużalać/pochwalić* (zbędne skreślić). Może kogoś zainteresuje ciężki los przyszłego (przyszłość bardzo odległa) inżyniera.

To może od początku (tak będzie najrozsądniej). Grudzień przyniósł natłok kolokwiów oraz różnych laborek. Generalnie to człowiek musi sobie jakoś radzić, więc się trochę uczę, trochę pomogą koledzy i koleżanki z grupy, ale ciągle czuje ze robię cos zbędnego, cos co mi się nigdy w życiu nie przyda. Mimo tego są i sukcesy, taki nie lubiany przedmiot Algorytmy i Struktury Danych, przerąbany jak cholera, a ja dzięki własnej wiedzy i posiadaniu pendrive’a jakoś sobie radzę, może (żeby tylko nie zapeszyć) będzie nawet 4 :).

Zauważyłem u siebie na Elce pewna prawidłowość, jeśli przedmiot ma w nazwie Obwody albo Elektroniczne, to już jest na pewno jest prze*bany. W ten oto sposób nawiozłem do znienawidzonego przeze mnie (h)Eliu(elektroniczne układy logiczne). Cóż chyba za goopi jestem żeby pojąc jak działa różnicowy wzmacniacz operacyjny. Przez moment nawet mi się to podobało (jak czytałem cos w rodzaju poradnika jak zrobić wzmacniacz, policzyć jego parametry itp.) ale jak się okazało na laborce trzeba było powyznaczać jakieś parametry z kosmosu, porysować gówniane przebiegi z oscyloskopu, niezwiązane IMO z rolą wzmacniacza. Pocieszam się tym, że może uda się jakoś przepchnąć ten przedmiot (potrzebuje jeszcze 30 punktów, a mogę zdobyć teoretycznie cos około 70, wiec jest szansa). Życzcie mi powodzenia.

Żebyście sobie nie pomyśleli ze mam tak łatwo, że tylko 2 przedmioty… Po prostu jak narazie inne nie dają o sobie znać-do stycznia zapewne.

A co do życia akademickiego, to fajnie mi się mieszka w Rivce, jeśli ktoś chciałby mnie odwiedzić to serdecznie zapraszam.

PS. Mam nowe hobby, jazda nocnymi autobusami, troszkę adrenalinki, możliwość zawarcia nowych znajomości :), a przede wszystkim możność popatrzenia na Wawke noca. Prawdzie to hobby trochę to z konieczności wyniknęło, ale podoba mi sie. Acha i Stare Miasto nocą tez jest delicious. Ponizej zdjęcie moje i Ani(jesli nie poznaliscie jej jeszcze to poznacie niedługo, miejmy nadzieje) w czasie nocnej eskapady w 604. Fotke załączam głównie cobyście nie zapomnieli jak wyglądam :).

Będę już kończył, bo nie chce Was zanudzać.

Mam nadzieje, że się wkrótce spotkamy.

Cya…

Komentarze (2):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna