Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

środa, grudnia 13, 2006

Rzeczy ważniejsze i te mniej ważne też.

Nadeszla wielkopomna chwila...;)
Jutro mój ostatni w tym roku dzień na uczelni!!! Brak mi slow, by wyrazic ogrom szczescie przepelniajacy mnie w tej chwili:)))))
Mam dosc. Jutro ostatnia wejsciowka, a potem koniec! Wreszcie obudze sie rano i nie bede musiala sie zastanawiac, jak rozplanowac nauke, by przyswoic jak najwiecej materialu na kolejna wejsciowke/ kolosa... Caly weekend bez zagladania do ksiazek... Jak za starych dobrych czasow;) Boże blogoslaw przerwy swiateczne!
Zatem weekend spedzam w Poznaniu (w tym miejscu pragne serdecznie pozdrowic Arlete i jeszcze raz życzyc jej 'Wszystkiego najlepszego, radosci szczescia moc...';). Perspektywa wyjazdu od tygodnia trzymala mnie przy zyciu. Warszawa i jej zatloczone, glosne i brudne ulice wyplywaja mi uszami. Zgadzam sie tez z Lucy - strasznie mi brak widoku nieba noca...
W kwestiach bardziej technicznych - aktualnie uzywam dwoch numerow kom. Od 16 grudnia korzystac bede praktycznie juz tylko z NOWEGO NUMERU - 509 044 107. A od 26 grudnia stary numer ostatecznie straci waznosc. Pisze to, gdyz pojawily sie juz pewne szumy komunikacyjne, m.in. na linii ja-Poznań;)
Pozdrawiam i zmykam uczyc sie do OSTATNIEJ wejsciowki:)!
Mam nadzieje ze niedlugo sie zobaczymy :****

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna