Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

sobota, grudnia 23, 2006

wesołych świąt!

pomyślałam sobie, że jeśli w ferworze przedświatecznych porządków/zakupów/gotowania/zabijania karpia etc. znajdziecie chwilę czasu żeby tu zajrzeć, to trzeba jakoś wprowadzić i tu klimat świateczny, bo ja tam jeszcze ciagle go nie czuję, zwłaszcza, że święta w tym roku mam mało tradycyjne i mało kameralne :/ Dlatego zapraszam do plikowni (dla tych, którzy zapomnieli jak tam trafić: squadownia-plikownia@o2.pl, hasło: squadownia) na pyszniutkie, nieoklepane (hmmm może nie oklepane, oddzielnie??) 2 świąteczne kawałki :)
Smacznego słuchania i wesołych Świąt! :*
D.

Komentarze (1):

  • 25 grudnia, 2006 13:01 , Blogger malinowe pisze...

    a ja chciałam powiedzieć że Navka i Kostomarow występowali w Warszawie jakiś miesiąc temu w rewii... więc już wiadomo, że nie wystąpią na zawodach ;-)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna