Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

środa, stycznia 03, 2007

Muzycznie...

Co by nie rozwlekać zanadto:
Jolu, mówisz - masz :-)
Wrzucam do plikowni utwór, który od dłuższego czasu nie daje mi spokoju.
Oczekuję licznych komentarzy :-)

Aha... Polecam słuchać na dobrych głośnikach ze słyszalnym, ale grającym, nie "pierdzącym" basem, a najlepiej na przyzwoitych słuchawkach i dosyć głośno

Komentarze (3):

  • 03 stycznia, 2007 15:06 , Blogger Jola pisze...

    Thank you:)

    Przesłuchałam, póki co tylko jednym uchem, bo drugie już w drodze na ćwiczenia z fizjologii:)
    Muzyka inspirująca, jestem na tak. Ale nie lubię głosu tej kobiety i niestety śpiew mnie trochę umęczył. Przeszkadzał. A czasm miałam wrażenie, że zupełnie nie pasuje do muzyki. Ale to tylko mój bardzo subiektywny, amatorski odbiór;) Następnym razem postaram się też zwrócić uwagę na tekst;)
    I czekam Arturze na Twoj komentarz:)

     
  • 07 stycznia, 2007 11:22 , Blogger Artur pisze...

    WOW!
    aktywność niesssamowita... ;-)

     
  • 13 stycznia, 2007 18:51 , Blogger Jola pisze...

    wokal wcale nie boski, nie znosze Bjork:P
    Ale podrawiam Cie Arleto i cala Twoja W L K P :D

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna