Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

czwartek, sierpnia 23, 2007

Jedziemy do Kornelina...:)


Póki co tylko ja i moje autko...;) A właściwie autko rodziców, niestety;)
Może ktoś chce dołączyć? Mam 4 miejsca wolne + jedno lub dwa w bagażniku, ale ciiiiii! Wyjazd w
sobotę między 19 a 20.
Malinowo wita, nie zwlekajcie! 4 gorące miejsca czekają ;)


Komentarze (2):

  • 25 sierpnia, 2007 17:56 , Blogger olinka pisze...

    Pozdrów Jolu ode mnie caaaaaaaałe Malinowo :):).. mnie dziś niestety do 21 męczą w pracy, więc tylo mogę sobie wyobrażać to wygodne miejsce w bagażniku autka Twoich rodziców ;)... buziaczki!!!!

     
  • 25 sierpnia, 2007 19:13 , Blogger malinowe pisze...

    jaki smakowity fotos ;o) rodem z Malinowa, oj, tak-tak.

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna