Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

niedziela, sierpnia 19, 2007

elo elo :)

Dziękuję wszystkim, z którymi mogłam się wczoraj zobaczyć, za bardzo miły wieczór:))) Mój pokój znów nabrał trochę życia:)

A teraz z innej beczki. Kończą się seanse Harrego, więc wstępnie we wtorek planuję wybrać się do Wawy do kina i nie tylko;) Poza tym jestem baaardzo stęskniona cywilizacji;P
Czy ktoś ma może ochotę dołączyć lub wybiera się do stolicy w innym celu? W kupie raźniej;)
Kontakt: blog lub mobile phone;)

pozdrawiam ciepło /w przerwie między odcinkami LOST:P/

dżej

Komentarze (2):

  • 20 sierpnia, 2007 18:02 , Blogger Jola pisze...

    Jak widzę chętnych brak. A ja jadę w takim razie w środę w towarzystwie Mamy:)
    Z najświeższych wieści - w związku z tym, iż jestem strasznie niecierpliwym osobnikiem, zmieniłam rezerwację i na rejs do Chorwacji wyjeżdżam już 31.08, zamiast 14 września:P

    Do tego czasu mam nadzieję, że jeszcze zwołamy jakąś imprezę? :) Tym razem z tancamy, especially for Tomek;)

     
  • 21 sierpnia, 2007 01:22 , Blogger malinowe pisze...

    ja bardzo chętnie na harrego.

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna