Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

środa, lutego 28, 2007

Reagge Revolution czyli Habakuka najazd na Warszawę

Hej!

W czwartek, ósmego marca, w klubie Stodoła koncert Habakuka. Razem z zespołem wystąpią goscie, m.in. Muniek Staszczyk. Okazja? A zreszta sami przeczytajcie, co jest napisane na stronie Stodoły:
Połączenie tekstów Jacka Kaczmarskiego z energią muzyki Habakuka na koncercie promującym płytę "A Ty Siej..."! Wystąpią też zespoły Regau i Ras Szamra!

Bilety studenckie za 25zł, w dniu koncertu 30zł. Biletów w dniu koncertu zapewne już nie będzie, dlatego zbieram chętnych i postaram się zamówić bilety. Zatem - do komentarzy :) Mam nadzieję, że licznie się tam pojawimy i przypomnimy sobie slotowe klimaty...


Grzybek-Muchomorek

Komentarze (4):

  • 01 marca, 2007 01:18 , Blogger Artur pisze...

    Mam dwóch kumpli w zespole Regau.
    Zapytam o wejście w ramach "listy gości zespołu".

    Mnie raczej nie będzie, właśnie się zorientowałem, że w przyszłym tygodniu mam niejaką Sesję Poprawkową...

    Rasta Wrasta !!!

     
  • 01 marca, 2007 17:40 , Blogger Agata pisze...

    hmm..:)jesli o mnie chodzi, to na liste gosci moge sie pisac..bo niestety ciezko bedzie z kaska..pozdro:*

     
  • 01 marca, 2007 18:28 , Blogger Lucy pisze...

    no to pytaj artur, pytaj, ASAP!

     
  • 01 marca, 2007 22:24 , Blogger Jola pisze...

    podpisuje sie pod postem Agaty, liczac na liste gosci;)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna