Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

poniedziałek, lutego 12, 2007

Czyli jednak można

Kliknęłam na home i zrobiłam wszystko, czego ode mnie chcieli ;) i pomimo podania nie gmailowskiego adresu aktywowali mi nowe konto. Dostałam później na skrzynkę link do aktualizacji, i tak oto dodaję nowy temat. Czyli nie ma problemu ;) Pozdro!

Komentarze (12):

  • 12 lutego, 2007 15:34 , Blogger Lucy pisze...

    czyli fszysko w porządku. Pozdr!

     
  • 12 lutego, 2007 22:28 , Blogger Jola pisze...

    czy ja rowniez moge prosic o pomoc? :D

     
  • 13 lutego, 2007 10:13 , Blogger Lucy pisze...

    no to podaj swoj adres mejlowyy, a ja przesle ci zaproszenie na gmaila

     
  • 13 lutego, 2007 16:48 , Blogger Jola pisze...

    mam sobie zalozyc gmaila?

     
  • 13 lutego, 2007 21:44 , Blogger Lucy pisze...

    noooo, jeśli nie możesz się zalogować na blogger.com swoim dotychczasowym loginem, to prawdopodobnie tak. Sprawdź!

     
  • 13 lutego, 2007 21:57 , Blogger malinowe pisze...

    Nie trzeba! Wystarczy kliknąć na home i oni tam mówią, żeby wpisać swój adres e-mail, przesyłają Ci na skrzynkę link, klikasz, a potem logujesz się swoim adresem mailowym i swoim hasłem.

     
  • 13 lutego, 2007 22:12 , Blogger dorothea pisze...

    to ja sprawdzam. czy jeżeli moge zalogowac sie zeby wpisac commenta to znaczy ze nie musze miec konta na gmailu??

     
  • 14 lutego, 2007 18:35 , Blogger Jola pisze...

    zalogowalam sie ale nie moge pisac postow... szukam teraz 'home' :P
    dzieki za wskazowki! :*

     
  • 14 lutego, 2007 18:48 , Blogger Jola pisze...

    Ok. I'm in;)

     
  • 15 lutego, 2007 10:49 , Blogger malinowe pisze...

    Jeszcze raz: komentarze może pisać każdy, ale dodawać posty mogą tylko osoby z odświeżonym kontem, określanym GOOGLE ACCOUNT. Wcale nie trzeba mieć konta w gmail, tylko na stronie głównej bloggera stworzyć sobie nowe konto jakby, a raczej je zaktualizować. Jeśli zrobicie wszystko, o co Was poproszą, od tej pory będziecie się logować tak:
    w miejsce loginu wpiszecie nazwę swojego konta mailowego, dowolnego, które podaliście w formularzu na home;
    w miejsce hasła wpisujecie swoje hasło do tej skrzynki;
    nazwa użytkownika pozostaje ta sama.
    Jak się dostać na home? Wystarczy zalogować się pod dowolnym postem swoim starym hasłem, potem na stronie naszego bloga kliknąć na swojego contributora w dziale contributors i znaleźć mały link zatytułowany home (zdaje się pierwszy w ciągu małych linków) i tam już Wam powiedzą. Jeśli będzie dużo razy napisane "google account" to znaczy, że jesteście w domu ;) czyli home ;) wpisać w pole adresu e-mail swój adres e-mail, potem swoje hasło do tej skrzynki, a potem zaakceptować i otworzyć swoją pocztę. Serwer google już przesłał Ci nowiusieńki lincze(y)k, na który kliknąwszy dostaniesz się do bloggera.com jako osoba mogąca wpisywać nowe tematy. To tyle. :-*

     
  • 24 lutego, 2007 22:41 , Blogger dorothea pisze...

    uwaga próba generalne, jesli tym razem mi sie nie uda zalogowac i zostawic po sobie wpisu to ja się zalamuje i ide uczyć biochemii :/

     
  • 24 lutego, 2007 22:49 , Blogger dorothea pisze...

    nooo udaaaaaaało się :)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna