Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

środa, stycznia 24, 2007

Słowacki vs Szekspir,

czyli dialog polsko-brytyjski za pomocą monologów :)

Jeżeli ktos miałby ochotę zobaczyć jak ja i moi znajomi ze szkoły na Bartyckiej 18 zmagamy się z tekstami wymienionych w tytule wielkich pisarzy, to zapraszam dzis na 19.30 pod wspomniany adres {do sali niebieskiej} :) (przypominam: dojazd autobusami 108, 167, przystanek FIGOWA; szkoła miesci się w budynku Centrum Astronomicznego Państwowej Akademii Nauk)

Jutro natomiast jest nieco bardziej humorystyczny egzamin, a mianowicie: sceny wierszem. Tym razem rozgrywka będzie się toczyła pomiędzy Wyspiańskim, Fredrą (ufając Arlecie:>g) i Zabłockim. Godzina 18.15, sala czarna.

P.S.1 uwaga!! wszystkich zainteresowanych tańcem zapraszam na 17.30 we wtorek (i ewentualnie w poniedziałek na 16.00-wtedy można zobaczyć grupę poranną z mojego roku) :)

P.S.2 Jak Wam się podoba warszawska spóźniona zima? Ja jestem za, tylko mi trochę dzis stopy przemokły...Całuje, pozdrawiam i trzymam mocno kciuki za wszystkich, którzy zmagają się z wyczerpującymi egzaminami (no dobra za Arletę też trzymam ;>)

P.S.3 :*

Komentarze (5):

  • 24 stycznia, 2007 12:08 , Blogger Lucy pisze...

    No ja dziś niestety nie dam rady - egzamin mam jutro :(. Ale może jutro dam radę. W każdym razie - powodzenia M.!!!

     
  • 24 stycznia, 2007 13:32 , Blogger Agata pisze...

    jesli jakims cudem uda mi sie :), to chetnie zobacze taniec..ja tez zycze powodzenia!

     
  • 25 stycznia, 2007 00:49 , Blogger Marta pisze...

    Był Artur i Magda była, choć Ona nie dotarła na czas i nie miała okazji nic zobaczyć...ino usłyszała...
    Pan "profesor", się znaczy prowadzący :) był ze mnie zadowolony i to jest dla mnie BARDZO ważne; bo nie ma co ukrywać, ale w dziedzinie sztuki teatru budzi on mój podziw...ach...

    Dziękuję za wsparcie! Trzymajcie kciuki dalej :)

     
  • 27 stycznia, 2007 17:03 , Blogger Marta pisze...

    W czwartek byli Lu i Wojtek :)

     
  • 31 stycznia, 2007 11:44 , Blogger malinowe pisze...

    a we wtorek Byłem ja i Artur, Agata, Sylwek, Stefan i jego dwóch kolegów z dżungli. Takiej widowni jeszcze Marta nie miała! Wszyscy, którzy nie widzieli i nie wierzą, ze było dobrze, a uwierzą, jak zobaczą, niechże przyjdą do nas, bo mamy wszystko utrwalone na taśmie;) gorrrąco polecam ;)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna