Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

niedziela, lutego 11, 2007

no to impreza w czwartek jak najbardziej aktualna!!


jako, że poza tym jednym ważnym szczegołem, niewiele ustaliliśmy w sprawie czwartku..:) więc
start : 19:00
prowiant : jeśli Wojtkowi coś zostało;).. a jesli nie, to u nas coś się znajdzie, ale lepiej coś jednak sobie wziąć, żeby nie było monotonnie :)
napoje : jeśli Wojtkowi coś zostało;).. a jeśli nie,to też coś się znajdzie, ale lepiej coś ze sobą wziąć, żeby nie było monotonnie:)
stroje : jako, że moje propozycje i tak się nie przebijają..:) strój dowolny:)
obecność : obowiązkowa:)..dajcie znać jak to z Waszą obowiązkowością będzie!
atrakcje wieczoru : czekamy na propozycje, ewentualna zrzuta na jabłka;)
P.S.1: posta wysłałam dzięki uprzejmości swojego konta na gmail:)
P.S.2: jako, że mamy nowy adres;)..Pustola 44/43, to taka mała, chyba...dobra mapa:). dojazd najlepiej autobusem 522, bo najlepsiejsze dojście:), przystanek o wdzięcznej nazwie: "Antka Rozpylacza":)

Komentarze (9):

  • 11 lutego, 2007 23:52 , Blogger Marta pisze...

    ja się zgłaszam i Stefan też się zgłasza :)

     
  • 12 lutego, 2007 12:08 , Blogger malinowe pisze...

    ja też się zgłaszam. i proponuję, żeby jak już coś będzie wiadomo w sprawie pani Edyci Ge, to żeby tu napisać :) czyli zwrot po prośbie do Agaty :)

     
  • 12 lutego, 2007 14:20 , Blogger Jola pisze...

    Hmm, Wojtek jest caly tydzien (zdaje sie...) na Slowacji, wiec nawet jesli cos tam zostalo z zaopatrzenia sylwestrowego, to chiba nie da rady tego tym razem wykorzystac.

    Me myself osobiscie mam zamiar sie stawic w pelni gotowosci na imprezie tejze, bez dwoch zdan! Ja vol!

     
  • 12 lutego, 2007 14:44 , Blogger Agata pisze...

    wiec! co do srody! Sylwek byl, i tym razem pan jakis odeslal Go , zeby zapytal sie w ciagu dnia srodowego o te tzw. wejsciowki!takze trza sie tam bedzie udac juz w dzien koncertu.

     
  • 12 lutego, 2007 17:06 , Blogger Agata pisze...

    i! Sylwek tez wyraza chec wyjazdu do Indii:)..poza tym, jesli ktos jeszcze nie widzial..:) koniecznie! :) http://macieh.wordpress.com/2007/01/27/nioch-nioch-nioch

     
  • 12 lutego, 2007 17:06 , Blogger Agata pisze...

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

     
  • 12 lutego, 2007 17:17 , Blogger Artur pisze...

    jo bydem tyż bibere oczy-wista ;-)

     
  • 12 lutego, 2007 19:23 , Blogger Agata pisze...

    ale ja mam zdolności manualne..;)..stary , dobry Paint:)

     
  • 13 lutego, 2007 13:51 , Blogger Sylwester pisze...

    no to jak juz wiem jak dojsc-to ja tez pewnie przyjde. Wiecie, ze juz wiem gdzie jest UW:)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna