Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

piątek, maja 11, 2007

Może spacer aleją gwiazd?


Stęskniona niezmiernie powróciłan do Socho i zastanawiam się, czy ktoś z Was jest też może w domu w ten weekend? Jeśli tak, szukam kompanów na pieszą wycieczkę ulicami jakże sławetnymi, z Żeroma na czele, może pifko? Bo ja już zapominam gdzie co jest...
Zostaję do niedzieli, więc może sobotni wieczór?
Mam nadzieję, że znajdą się chętni, którzy też poczuję zew:)
ściskam ciepło

dżej

Komentarze (2):

  • 11 maja, 2007 18:52 , Anonymous Anonimowy pisze...

    ja dopiero pędzę na pociąg do socho, więc dzisiaj odpadam... ale może jutro? w sumie też nie wiem, czy nie będę wracać do wawy... jak byś zostawała w S., to daj znać. Buziak :*

     
  • 11 maja, 2007 21:16 , Blogger Jola pisze...

    Edytowałam posta. Piii, mam nadzieję, że zostaniesz dłużej! I że jeszcze ktoś dołączy:)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna