Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

wtorek, maja 08, 2007

SDM na UW

Dla wszystkich zainteresowanych we czwartek na UW ma sie odbyc koncert SDMu. Bilety to wejsciowki, teoretycznie trzeba je zdoobyc, ale bez nich prawdopodobnie tez wpuszcza:)
To mowilem ja sylwek:)

Komentarze (3):

  • 08 maja, 2007 16:16 , Anonymous Anonimowy pisze...

    zaproszeń już nie ma, rozeszły się błyskawicznie :/ ale można przyjść i uśmiechnąć się do pana ochroniarza :)

     
  • 11 maja, 2007 12:11 , Blogger Artur pisze...

    Kto był? Jakie wrażenia? Ja niestety wróciłem wczoraj po próbie o 23.30 do domu i po chwili namysłu doszedłem do tego, że koncert chyba się już skończył...

     
  • 13 maja, 2007 15:38 , Blogger Agata pisze...

    niestety my tez nie bylismy, ale podobno koncert byl swietny. Pelna aula, grali przez 2 i pol godziny, wiec raczej, Arturze, nie zdazylbys...wpuszczali wszystkich...ja strasznie zaluje, ale..

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna