Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

poniedziałek, kwietnia 16, 2007

Impresska

ELO ELo Elo elo elO eLO ELO
w związku z nastaniem wiosny, generalną poprawą nastrojów, aprecjacją Euro, wzajemnym stęsknieniem i innymi takimi tam ot sobie pretekstami:
zapraszam do siebie na czwartek(19 IV) koło 20 na imprezkę pod pretekstem imienin aczkolwiek luźno z nimi związaną. Wsparcie aprowizacyjne mile widziane. Obowiązują stroje ścisłe dowolne, nastroje optymistyczne. Osoby z zewnątrz mile widziane i przewidywane z mojej strony.
Do zobaczenia

Komentarze (4):

  • 16 kwietnia, 2007 20:57 , Blogger malinowe pisze...

    a można przyprowadzić tak dużo-dużo nowych ludzi? Tzn. kilka osób ode mnie z wydziału? Fajni są. I przyniesiemy jedzenie. A ba. Pozdrawiam, mal

     
  • 16 kwietnia, 2007 23:36 , Blogger VVojtek pisze...

    nie wiem ile znaczy rzeczywiście dużo. ale wstępnie tak;)

     
  • 17 kwietnia, 2007 15:44 , Blogger Jola pisze...

    Ode mnie bedzie też prawdopodobnie kolezanka z grupy:)

     
  • 18 kwietnia, 2007 19:50 , Blogger olinka pisze...

    Ooooo... a mi tak bardzo przykro, ze nie będę niestety mogła dołączyć się do impesskowego szaleństwa, przyprowadzić całej mojej licznej(jak z brazylijskiego serialu) rodzinki tudzież Znajomków i Znajomków znajomków...bo dopadł mnie potworny Kolos w piątek i przygniata, przygniata..:/..ale życzę Wam czaderskiej zabawy :):)i łączę się telepatycznie, wirtualnie, łańcuchami i innymi dziwnymi rzeczyma - byle być z Wami!! :)
    ola

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna