Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

wtorek, marca 20, 2007

cookies


od lewej u góry: finansista prezentuje, jakie skarpety należy nosić do garnituru; modelka prezentuje najnowszy fason letnich sukienek na sezon lato 2007; garnitur jednorzędowy zawsze w cenie; boso, ale w rękawiczkach (moje alter ego); intelektualista z fajką (alter ego A.); zawodnik sumo; strażak SAM; trener polskiej reprezentacji w czymśtam, grunt, że ma markowe ciuchy i jazzy fryzurę; oboista , dajmy na to, Heinz Holliger; urzędas z wąsikiem (tacy są najprzystojniejsi, mówi moja B. vel Ż.), gitarzysta basowy ( ;> ) oraz, uwaga, HIT SEzONUDAMA Z ŁASICZKĄ!!!spieszcie na Miodową, bo już niewiele mi ich zostało... Oboista się złamał, biedaczysko... Sumo stracił majtochy... Więc.... tego.

Komentarze (3):

  • 20 marca, 2007 20:18 , Blogger malinowe pisze...

    to już na Wielkanoc trzasnę Ci nowego intelektualistę z fajką, obiecuję, że będzie równie przystojny. Pozdro z centrum wszechświata, czyli z mojej głowy ;-*

     
  • 20 marca, 2007 20:23 , Anonymous Anonimowy pisze...

    to ja liczę na spotkanie z basistą :)) a korzystając z nieobecności Arlety, intelektualistę też chętnie poznam :)_

     
  • 20 marca, 2007 23:23 , Blogger malinowe pisze...

    to ja zapraszam na Mio-Schi, bo nie mogę się do Was zebrać na te grzyby... panowie są chętni do konsumpcji na dowolnych warunkach ;)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna