Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

czwartek, marca 15, 2007

Sobota z Patrykiem?

Dzisiaj w BUWie natknęłam się przypadkowo na „Historię Irlandii”, a tym samym uświadomiłam sobie, że nadchodząca sobota to Dzień św. Patryka. Wiem, że naszych rodzimych tradycji nam nie brakuje, ale… każdy pretekst jest dobry, żeby się spotkać.

Jeśli możecie i macie ochotę:

-> 17. marca (sobota), godz. 18:00, klub 77
-> do farbowania rzek na zielono nie będę Was zachęcać, ale wszelkie zielone elementy na głowie/stopie mile widziane :)



Zapraszam serdecznie!

z pozdrowieniami, wiosenna Klaudija :)

Komentarze (10):

  • 16 marca, 2007 21:44 , Anonymous Anonimowy pisze...

    heh, mam jakieś dziwne przeczucie, że będę jutro sama piła piwko w 77... chyba że wpadniesz Arleto na wieczór do socho ;)
    a tak serio - dajcie znać, czy będziecie...

     
  • 17 marca, 2007 11:03 , Blogger Agata pisze...

    ja sie postaram, ale moze na troche pozniej?
    nie ra dady? moze 19:30 - 20?

     
  • 17 marca, 2007 11:59 , Blogger Jola pisze...

    Ja się zapisuję:) braciszek robi imprezzzkę w domu i najchętniej pozbyłby się wszystkich domowników, więc nie mam wyjścia;)

     
  • 17 marca, 2007 12:18 , Anonymous Anonimowy pisze...

    Agato - może być i później... tylko problem jest natury takiej, iż "św.Patryk" jest stałą pozycją w kalendarzu siódemek i po prostu obawiam się, że może nie być miejsc :/ dlatego dobrze być wcześniej, żeby zająć miejsce... ale oczywiście będziemy na Ciebie czekać :)

     
  • 17 marca, 2007 16:59 , Blogger Agata pisze...

    :):):)dzieki:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

     
  • 18 marca, 2007 18:34 , Blogger Agata pisze...

    wiec:) dzieki, dzieki za towarzystwo przemile:*, no nie liczac nieobecnosci Arlety, to wszystko ok;)
    pozdro dla swietujacych 17 marca, nie tylko jako Zbyszkowe urodziny!niech nam trwa swieto sw. Patryka;P

     
  • 18 marca, 2007 19:41 , Anonymous Anonimowy pisze...

    rzeczywiście było miło :) tylko irlandzkiej muzyki nie było, ale to akurat zrekompensowałam sobie po powrocie do domu... i aż zaczęłam żałować, że uciekłam z irlandzkich tańców ludowych na slocie ;)

     
  • 19 marca, 2007 10:30 , Blogger dorothea pisze...

    ha! jest czego żałować Klaudio, jest... ;)
    mnie niestety nie było w sobotę w Socho, ale generalnie to po przeczytaniu tego posta nie wiem czemu wydawało mi się, że mamy się spotkać w club70... nawet zdziwiłam sie czemu Klaudia proponuje ustawkę akurat tam ale w sumie to niewiele brakowało żebym tam poszła i na Was czekała ;) ech.. nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem ;)

     
  • 20 marca, 2007 11:55 , Blogger malinowe pisze...

    ja miałam podobny problem, więc spoko, Doroto ;) ja byłam w Socho, ale byłam przekonana, że chodzi o wypad do 70... ej, polonistyka ;)

     
  • 20 marca, 2007 20:26 , Anonymous Anonimowy pisze...

    taak... bo ja właśnie pracuję nad swoim nowym wizerunkiem klubowego dziewczęcia ;) stąd i całe zamieszanie

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna