Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

poniedziałek, kwietnia 16, 2007

Zaproszenie do kina

Mam nadzieję, ze wszyscy spotkamy się u Wojtka. Ode mnie jeszcze jedna mała prosba/propozycja - tego samego dnia o 19.00 w naszym kochanym DKFie na SGH (Aula VII) odbędzie się projekcja filmu Maria Łaski Pełna - aregentyński film godny polecenia. Moja koło organizuje ten pokaz - i mam wielką prosbę, abyscie - jesli mozecie - przyszli na ten film. Po projekcji razem udamy się do Wojtka. Jesli nikt nie przyjdzie, to DKF nie pomoże nam w przyszłym semestrze, na co bardzo bardzo liczymy, bo chcemy wyswietlic wiecej hiszpanskojezycznych filmow. Bardzo proszę Was o pomoc!!!


Lucyna


ps: www.wawmun.eu - też serdecznie zapraszam!

Komentarze (1):

  • 19 kwietnia, 2007 00:45 , Blogger Agata pisze...

    przykro mi Lu... ja odpadam...umówiłam się z dziewczynami ode mnie z grupy na babski wieczór... jedna żegna się ze stanem panieńskim, więc chcemy jej potowarzyszyć w tych ostatnich chwilach;)... znaczy zaręczyła się, i będziemy świętować. w związku z tym, u Wojtka też mnie raczej nie będzie... nad czym również ubolewam... ach te nakładające się terminy...no cóż, w każdym razie mam nadzieję, że się niedługo zobaczymy! pozdrawiam wszystkich serdecznie prosto z mojego wynajmowanego pokoju na Mazowszu :) (tych z WLKP tyż pozdrawiam:))

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna