Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

piątek, maja 11, 2007

DYPLOM_SRYPLOM

14 maja, poniedziałek MAŁY DWOREK

Mam ogromny niemalejący zaszczyt
zaprosić
Szanownych Państwa
którzy potraficie zrezygnować z pędu do nauki
dla sztuki
przez duże
SZ

na nasz DYPLOM_SRYPLOM

który odbędzie się w Małym Dworku

10.45 Magdalena Malińska, oboe

12.15 Artur Krawczyk, double bass

poza tym:

wszyscy, którzy zostaną z nami do końca, tj do jakiejś... 16?
są zaproszeni do mnie na uroczy- czysty obiad z dwóch dań
w Malinowie

i nie ukrywam, że ma to coś wspólnego z moimi urodzinami.

w zależności od gości, waszej wysokości, szaleńskości możemy

a. siedzieć na dupie
b. siedzieć na dupie nad ogniskiem

wszystkie innowacje wskazane.

CHECK ThIS OUT!

Komentarze (3):

  • 12 maja, 2007 09:47 , Blogger Jola pisze...

    Pędem przybędę wczesnym rankiem, ale na 16:30 mam ćwiczenia w Wawie ("z Podstaw naukowej informacji medycznej i farm." (???)). Tym sposobem dłużej, jak do 13:30/14:00, nie zostanę, scheisse:(((

     
  • 13 maja, 2007 16:36 , Blogger Lucy pisze...

    hej. ja niestety mam akurat języki tego dnia. Ale 3mam kciuki już od dzisiaj! Powodzenia!

     
  • 13 maja, 2007 23:52 , Blogger Agata pisze...

    moj ped do nauki ogranicza moje mozliwosci przybycia, ale polamania ....hmmm:) po prostu dajcie czadu:)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna