Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

niedziela, czerwca 10, 2007

Odrobina sztuki dla odprężenia ;)

Gdybyście mieli w trakcie sesji ochotę oderwać się od nauki, to zapraszam do siebie do szkoły na pokazy egzaminacyjne ;D

Szkoła Aktorska Haliny i Jana Machulskich
ul. Bartycka 18

autobusy 108, 167 - przystanek Figowa
budynek Centrum Astronomicznego Państwowej Akademii Nauk

DATA

GODZINA

MIEJSCE

SPEKTAKL

11.06 – pon.

17:00-18:00

Sala czarna

„W małym dworku” Witkacy – adaptacja dramatu wg p. J. Machulskiego (reżysera); TU nie gram, ale polecam – grają studenci z mojej grupy.

11.06 – pon.

21:30-22:15

Sala czarna

„Czekając na Godota” S. Beckett – adaptacja dramatu wg p. J. Machulskiego (reżysera); TU nie gram, ale polecam – grają studenci z mojej grupy.

12.06 – wt.

17:30-18:30

Sala niebieska

Taniec i świadomość ciała – taniec współczesny połączony z improwizacją; Ci, którzy byli w poprzednim semestrze, mają pewien ogląd, jednak teraz egzamin ma trochę inną formę. (!)

13.06 – śr.

17:00-19:00

Sala czarna

Sceny wierszem – sceny klasyczne wybrane z dramatów Shakespeare’a. (!)

13.06 – śr.

20:00-21:00

Sala czarna

„Panna Julia” A. Strindberg – adaptacja dramatu wg p. J. Machulskiego (reżysera). (!)

19.06 – wt.

19:30-21:00

Sala niebieska

Sceny współczesne – wybrane sceny z dramatów współczesnych m.in. J. Głowackiego, N. Kolady, E.E. Schmitta, M. Walczaka w reżyserii p. P. Kozłowskiego; zapraszam szczególnie gorąco, ale UWAGA:19 i 21 grają studenci grupy porannej, 20 i 22 gra moja grupa (włącznie ze mną;>).

20.06 – śr.

19:00-20:30

Sala niebieska

Sceny współczesne (!)

21.06 – czw.

19:00-20:30

Sala niebieska

Sceny współczesne

22.06 – pt.

19:00-20:30

Sala niebieska

Sceny współczesne (!)


LEGENDA:
(!) - tu gram ja-Marta Jalowska (oczywiście wraz z innymi)

Komentarze (3):

  • 10 czerwca, 2007 22:41 , Blogger Lucy pisze...

    hej,
    ja mam sporo wolnego czasu, więc chętnie się któregoś dnia wybiorę - możesz zaznaczyć jeszcze tylko na których spektaklach Cię można zobaczyć, bo z tego co przeczytałam, to zaznaczyłaś tylko jeden w poście ;)

    No i 3mammam kciuki

    Lucy

     
  • 11 czerwca, 2007 17:54 , Blogger Lucy pisze...

    No oczywiście Lucyna (matura z geo) nie zauważyła legendy..

     
  • 15 czerwca, 2007 20:54 , Blogger arleta pisze...

    ja do Warszawy raczej nie dotrę, bo nie mam za co :), ale zapraszam do Poznania na Festiwal Teatralny Malta 2007. Zaczyna sie 23.06 a kończy 1.07, ja ze swej strony mogę zapewnić Wam darmowy nocleg i inne atrakcje turystyczne :)ja zamierzam się wybrać, bo mam już wakacje(tak się chciałam pochwalić :P )więc jak Wy też to wpadajcie.... więcej info na stronce: www.malta-festival.pl pozdro prosto z wlkp :*

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna