Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

sobota, września 22, 2007

impreza, i to mocna

Kochanieńkie!
Kochanieńcy!

wołam do was...
spotkajmy sie!

myślę, ze w nastepny weekend to już wszyscy będą mogli

pisze w imieniu własnym oraz Eweliny k., którą spotkałam ostatnio w autobusie. chciała bardzo was zobaczyć, tu wielki ukłon w stronę Arlety...

to jak

Komentarze (7):

  • 22 września, 2007 13:24 , Blogger arleta pisze...

    ja również bardzo chcę się z Wami spotkać... :) wracam dziś wieczorem do socho, a do posen w środe wybywam już na stałe....więc może niedziela?albo poniedziałek?szybki odzew też by się przydał :P a dla Joli mój nr : 691530270 :)

     
  • 22 września, 2007 14:09 , Blogger Jola pisze...

    thx:) :*
    jestem również za poniedziałkiem

     
  • 22 września, 2007 19:55 , Blogger Lucy pisze...

    hej,
    ja juz jutro wybywam do Wawy, bo SGH zaczyna zajęcia tydzień wcześniej. A zatem nie oplotkujcie mnie w niedziele/poniedziałek za bardzo ;PP A za spotkaniem u M. w przyszły weekend jestem jak najbardziej. Pytanie - gdzie dokładnie? zapraszasz do kornelina? :-)

     
  • 23 września, 2007 14:53 , Blogger malinowe pisze...

    tak, do mnie, tylko nie wiem, kiedy uda mi się skończyć malowanie malinowa na malinowo. także tego. my z jaloską i stefkiem opuszczamy ten padół i jedziem na wyżyny, do zobaczenia około piątku!

     
  • 23 września, 2007 18:16 , Blogger arleta pisze...

    widzę, że chętnych coś mało... :/ to co Jola?poniedziałek? :)

     
  • 23 września, 2007 22:08 , Anonymous Anonimowy pisze...

    to ja Was znajdę i dołączę :))

     
  • 23 września, 2007 23:17 , Blogger Jola pisze...

    to jutro! gdzie i o ktorej? jeszcze pewnie jutro do Was zadzwonie! :*

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna