Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

sobota, września 09, 2006

kolejne mp3 w plikowni!


Być może niektórzy z Was pamiętają (ja nie pamiętam komu mówiłam ale nic to :>), jak kiedyśtam będąc u Artura mówiłam, że słyszałam taką fajną piosenkę... i ona jest taka fajna... normalnie bomba! tylko nie pamiętałam wtedy ani tekstu, ani melodii a chciałam sie dowiedzieć, kto jest wykonawcą... ta zagadka długo nie dawała mi spokoju, ale w końcu udało się ją rozwikłać! wynik mojego śledztwa znajduje sie już w plikowni! :)

Komentarze (2):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna