Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

piątek, lipca 18, 2008

Tablica informacyjna

Hej,

co u Was słychać? Jak spędzacie wakacje? Brakuje mi wieści o Was, ludzie kochani! Wszyscy się porozjeżdżali, pochowali, zabunkrowali, wyemigrowali.. Piszcie zatem, co u Was, co robicie, kiedy i gdzie można Was złapać :-)


Pozdrowienia z Warszawy

Komentarze (10):

  • 18 lipca, 2008 11:34 , Blogger Lucy pisze...

    Zacznę:
    do niedzieli jestem w Warszawie, potem ruszam do Wrocławia na Erę na 2 dni i w środę wyjeżdżam na tydzień w skałki na Frankenjurę :-). Od 1 sierpnia jestem stale w Warszawie - będę pracować przez 2 miesiące, więc zapraszam w odwiedziny. W dnich 8-10 sierpnia w Mysłowicach odbywa się Off Festiwal, miło byłoby pojechać tam większą ekipą - ja na 100% się wybieram.

    Pozdr!

     
  • 31 lipca, 2008 23:47 , Blogger arleta pisze...

    heh...co u nas słychac?to Ty zaginęłaś...:P miałaś do mnie przyjechac i sie nie odzywasz... ale nic to...ja nie wiem co robię, bo dzis musiałam oddac moj pikne mieszkanko poznanskie i stalam sie bezdomna, ale jeszcze chwilowo w wlkp...pozdrofy :*

     
  • 02 sierpnia, 2008 17:39 , Blogger Sylwester pisze...

    a ja dopiszę się do tablicy, ale trochę inaczej, za to całkiem w celach towarzyskich, a wakacje przy okazji też można będzie omówić:) :

    Proponuję spotkanie w większym gronie przy siatce? Na początek może w niedzielę - 2 sierpnia lub poniedziałek - 3 sierpnia w godzinach wieczornych - 17-18 na boisku do siatkówki plażowej w Chodakowie. Zebralibyśmy się, zrobili jakieś małe drużyny i zagrali pseudo-turniej, a w trakcie lub po: piwko albo winko i można będzie się wreszcie zobaczyć. Kibice też się przydadzą, chociaż lepiej by było, żeby było nas więcej grających:)
    Jeśli większości nie będzie pasowało jutro, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spotkać się kiedy indziej lub po prostu jeszcze raz. Czekam na odzew! PS wybacz Lucy, że Ci zmieniłem temat, ale tablica ogłoszeń to tablica ogłoszeń:)

     
  • 02 sierpnia, 2008 17:47 , Blogger Lucy pisze...

    hej,

    ja w naszym pieknym mieście będę na weekend 15-17 sierpnia. Wcześniej - zapraszam chętnych na Offa :-) Ale pomysł siatkowy popieram jak najbardziej!

     
  • 02 sierpnia, 2008 17:59 , Blogger Lucy pisze...

    I jeszcze info od Zbyszka - jest chętny na siatkę w niedzielę/poniedziałek

     
  • 03 sierpnia, 2008 07:41 , Blogger Toniefer pisze...

    Droga Malinowa!
    Pięknie dziękuję za miłe słowa, skonczyłam Ogodnictwo na SGGW ale nie projektuję, tylko realizuję wykonanie tego parku. Serdecznie Cię tam zapraszam, jak znajdziesz chwilę to praktycznie w ciągu tygodnia tam jestem między 7 a 15, Bardzo chętnie bym Cię poznała, i pogadała o praskich klimatach!
    serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
    Olamonola

     
  • 03 sierpnia, 2008 17:44 , Blogger Madril pisze...

    Ja w sumie mogę, i dziś, i jutro, jak się właśnie okazało. :)

     
  • 04 sierpnia, 2008 00:23 , Blogger Sylwester pisze...

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

     
  • 04 sierpnia, 2008 00:52 , Blogger Sylwester pisze...

    oki, troche słaby odzew, ale trudno.. Gramy w poniedzialek ok 18, zainteresowanych nadal zapraszamy, a na razie zadeklarowała sie Agata, Zbych i Hipis. Postaramy sie żeby były jeszcze dwie osoby wtedy będą trzy ekipy. Do zobaczenia:)

     
  • 11 sierpnia, 2008 18:23 , Blogger arleta pisze...

    chciałam poinformować, że jestem do niedzieli w Socho więc jeśli ktoś ma ochotę się spotkać to jestem bardzo chętna :) proszę o kontakt blogowy lub bezpośredni...

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna