Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

piątek, kwietnia 04, 2008

czesław śpiewa

odkrycie:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=111342508

koncert w niedzielę o 20 w Aurorze. 12 złotych wjazd

Komentarze (1):

  • 06 kwietnia, 2008 21:22 , Anonymous Anonimowy pisze...

    fuck! dlaczego zwątpiłam i przestałam zaglądać regularnie na halucynka?? :(
    i przegapiłam koncert czesława kochanego... spotkałam go kilka tygodni temu w czasie nocnych wędrówek na myspace i od razu się zakochałam

    ALE UWAGA!!!
    czesław zaśpiewa ponownie w stolicy 7 maja i wtedy ja tam będę :)

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna