Squadownia

Blog dla nas, o nas i przez nas pisany. Uwagi, komentarze. Mądre i głupie myśli. Pierdoły, szczegóły, drobnostki :) Wolne wieczory, ciekawe wydarzenia, miejsca warte odwiedzenia. Filmy do obejrzenia i muzyka do przesłuchania. Plany własne bliższe i dalsze, zaproszenia, ogłoszenia. I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej...póki starczy miesjca na serwerze i nie zje nas rutyna! squad

czwartek, sierpnia 31, 2006

stroikologia stosowana, malina nieznana. moje życie w górach



ponieważ niektórzy z Was widują mnie rzadziej niż rzadko, a niektórzy będą widywali już teraz tylko rzadziej, postanowiłam podzielić się z Wami moim życiem troszeczkę. Mam wielką ochotę założyć bloga fikcyjnoliterackiego, ale po kiego grzybka mam to robić dla obcych ludzi, skoro mogę dla Was? Jeśli ktokolwiek to przeczyta, przynajmniej będzie wiedział, co się dzieje w mojej głowie złego lub dobrego z naciskiem na to drugie. Może z czasem każdy z Was poczuje potrzebę podzielenia się sobą. A może nikt.

Komentarze (2):

  • 31 sierpnia, 2006 08:23 , Blogger malinowe pisze...

    przepraszam za to zamieszanie graficzne, ale to nie moja wina, tylko tego cholernego programu... no! może ktoś to umie jakoś cofnąć? a jak nie, to trudno ;-) będzie moja pierwsza wtopa:-)

     
  • 31 sierpnia, 2006 22:36 , Blogger Madril pisze...

    Zdjęcie ładne... Nawet bardzo, moim zdaniem... :)
    To na pewno nie wina bloggera... :D

     

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna